söndag 18 september 2011

Vilar!

Jag ÄR nog sjuk. Känner mig helt slut och svettas efter Alvedonet jag tog innan vi gick ut på ett viktigt sista-minuten-ärende, nämligen presenter till barnen. Nu är det gjort och man ligger som en tvätthög i sängen och undrar hur man ska orka ta sitt pick och pack ner till tåget...

Hostan tar snart knäcken på mig, men den visar inga tecken på att bli bättre, tvärtom. Men tyvärr tror jag inte det finns många hostmediciner man kan ta som gravid.

Det ska bli riktigt gott att komma hem.... Krama våra små busungar....
Vi bokade första klass även hem, annars blir det svårt med sittplatser. Nu dags att stänga ner.

Mot Söderbärke!

1 kommentar:

  1. Du ska nog besöka doktorn.....det blir inte roligt om du hamnar i samma sits som jag hade för en månad sen, krya på dej!

    SvaraRadera