onsdag 28 september 2011

Vecka 31+0

Baby Lo väger nu ca 1,5 kilo och är ungefär 41 cm lång.
Men det varierar lite beroende på var man läser. :)

Jag har förvärkar i kväll igen. Det känns som riktiga värkar, men de stannar av efter ett tag, och ökar inte i styrka. Men de är riktigt obehagliga, och just nu har jag en. Fast det är jättebra egentligen, det är livmoderns sätt att träna sig inför förlossningen.

Hmmmm... blandade känslor efter jobbet idag. Är både glad och lite dyster kan man säga. Eller eftertänksam. Eller har dåligt samvete. Fast mest glad. Jag kände mig hörd och förstådd, vilket är två sällsynta upplevelser, iallafall tillsammans... hehe... Och det känns ju bra.... men ändå.... en liten liten tagg som gnager.
Jag hatar mitt samvete! Jag kan ju inte bära hela världen på mina axlar. Allt hänger inte på mig. Även om det känns så! Att jag måste ställa allt tillrätta igen. Suck!

Well well... nu ska jag lägga mig och sova, tänk att det ska vara så svårt att lägga sig i tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar