lördag 10 september 2011

Inspiration: Nolla :(

Är lite på dåligt humör idag, vrång och lättirriterad. Känner inte för något, orkar desto mindre. I går var det raka motsatsen. Kanske förkylningen som envist håller mig i sitt grepp som gör sitt och tjyvar energi. Tänkte mig en utestädardag idag när det är så fint väder. Men nä. Orkar iallafall inte så mycket annat än att gnälla idag. Suck!

Ungarna roar sig själva iallafall, nu målar de vattenfärg, men de har varit ute i trädgården och på altanen länge idag och gjort allt möjligt.

Nästa helg åker vi till Stockholm jag och Tommy och lämnar tjejerna hemma med morfar och Ann. Vi ska bara flumma runt och njuta av lugn och ro, äta gott och kanske se en bia på kvällen. Sova på hotell, utan att behöva vakna en enda gång på natten och få sova ut på morgonen... hotellfrukost. Lovely! Jag hoppas jag kommer kunna njuta iallafall, och inte längta ihjäl mig efter barnen. Men det tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar