onsdag 7 september 2011

Gravid i vecka 28+0

Bebisen tumlar runt där inne i magen och jag känner att hon nu blivit stor. Och läser man på graviditetsvecka 29 så är hon nu så stor som 40 cm och 1300-1400 gram. Tiden går så otroligt fort, och jag mår jättebra fortfarande. Trötthet är det enda problemet egentligen, men det hör ju till liksom.

Hon har blivit lite livligare än bara för en vecka sedan, och till och med Medea har känt hela magen flytta sig liksom. :)

Var o klippte mig idag, och nu är jag korthårig blondin igen. Känns bra, även om jag tror barnen hellre skulle önska att jag sparade ut håret!
"Vad har du gjort med håret mamma!?" Var Medeas första ord när jag hämtade henne på dagis idag. :)

Nu ska jag ta och borsta tänderna, spraya nässpray så jag kan andas i natt, och gå och knoppa bredvid min fina Medea. Ska bli så mysigt så!

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar