söndag 11 september 2011

Home sweet home

Inget är så skönt som att komma hem igen, även om man inte varit längre bort än till Västerås några timmar.
Vi käkade lunch på McD, och till tjejernas stora glädje fick de varsin Smurf i sitt happy meal. De har typ aldrig sett en smurf i hela sitt liv, men det var en riktigt populär leksak! Nu har jag hjälpt dem skära ut varsina kartonghus till smurfarna...

Vi var på Bauhaus också, och en snabbis inne på biltema där vi ioförsig kammade noll, men efteråt var jag så trött att jag bara ville hem. Skor till barnen får jag fixa på tisdag, då jag slutar tidigt...

Psyket och jag är mer kompisar idag, vilket ju är skönt. Men, jag är fortfarande trött och hängig, inte mycket annat man kan göra än att försöka vila och ta det lugnt... Nedrans förkylning också!!

Lilla Lo verkar iallafall glad och pigg inne i magen, och det är ju glädjande nog! Lätt att glömma bort det som verkligen är viktigt. Små petitesser ska man inte hänga upp sig på heller! :) Som till exempel att hela huset borde få sig en storstädning... Känns ganska ouppnåeligt som det känns nu. Så varför ha ångest över nåt man inte rår på. Men jag ska nog ta ett rum idag iallafall, det får bli mitt mål!

Men först ska jag skala potatisen.

KRAM <3

1 kommentar:

  1. Ska vi gå på smurfbio, you, me, Meddis och Elias? I I Ludvika har dom en jättefin biograf.
    How about it coz?

    SvaraRadera