söndag 4 september 2011

Krax krax, snörvel, host......

Missade min sovmorgon i morse och lät älsklingen sova lite längre. Karma.
Är förkyld, snorig och hostig, ska bli spännande och se vad crp visar när jag är hos bm i morgon.

I morgon är en ganska så spännande dag för övrigt. Ska anmäla Medea till simskolan, och det är alltid en rysare. Kommer man med eller inte. Trycket är hårt, så det gäller att vara på plats i tid. Funderar på att åka dit kvällen före med tält, sovsäck och engångsgrill. Och foton på mina småtroll såklart. ;) Och datorn. Och mobilen. Lite godis kanske och jag skulle helt klart överleva.

Jag menar, jag har sovit på några konstiga ställen. Det gör man som hästskötare till resande tävlingshästar. Och även som hästskötare till amatörtränade galopphästar som aldrig reser. ;)

Nä nu ska jag klura ut vad jag ska baga för en kaga till eftermiddagens kafferep hos min kära Kosin. Så mannen i mitt liv kan åka och handla ingredienser till den, medans jag tar mig en lur med Astrea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar