onsdag 21 september 2011

Kväller :)

Ser på bonde söker fru. Hade jag varit själv utan barn, så hade jag med glädje varit en av bönderna! Tänk att ha en hel flock med män som bara vill ha en! :) Konstig känsla det måste vara..... Men jag skulle aldrig våga göra det om jag hade barn! Det finns för många galningar därute. Läser ju om dem varje dag i tidningarna. Jag skulle aldrig riskera att utsätta barnen för fara genom att träffa en psykopat, eller ännu värre pedofil!

Fast nu är jag ju varken bonde, singel eller utan barn, så jag behöver inte fundera så mycket på det! :) I och försig så är ju T lite psykopat, hävdar han själv. :) Och jag är ju lite bonde, i själen på nåt sätt. Så man kan ju säga att vi är perfect match då! Haha!

Nu är bonde slut och min älskade kom in med en skål glass till mig. Dags för film! Blir en hårdkokt action med Bruce Willis. Är väldigt skeptisk, men ska ge den en chans.

P.S. Han är definitivt en keeper... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar