lördag 17 september 2011

Utslagna på hotellet

Iallafall jag är helt halvdöd, mör i hela kroppen och ögonen svider lite. Men vi har haft en helt suverän dag i storstan med shopping och annat som hör Stockholm till. Har fått en ny kärlek, nämligen min nya Odd Molly-jacka! Var på jakt efter en lite varmare höstjacka som även värmde magen, och efter att ha sprungit på HM, Lindex och Kappahl gånger flera gav jag nästan upp hoppet att hitta en enda som passade! Men så, inne på Åhlens, hittade jag en hel Odd Molly-avdelning! Tänkte kika för skojs skull... Älskar Odd Molly, men har aldrig unnat mig något plagg eftersom det är ganska dyrt. Jag fick en jättefin tunika av faster Susanne en gång som jag bär med vördnad :) Och nu har jag alltså en jacka också. Är så lycklig! Den är sååå fin <3

Sen hittade jag ett par höga, varma vinterstövlar i ljust mocka på Stadium. :)
Shoppingmaniac va? :)


Halvmaran gick här idag, och en kompis var med och sprang, Mathias. Det var ca 15000 startande, och vi sa att ser vi honom så har vi tur. Vi stod och tittade på ett ställe på väg tillbaka till hotellet, och vi inte bara såg honom utan fick kontakt med honom och hejjade som galningar! Haha! Duktiga Mathias!!

Snart blir det middag, någonstans. :) Och sen bio, någon film. :) Jägarna 2..... Jag minns ju att jag inte gillade ettan nåt vidare, men tvåan har ju fått bra kritik. Vi får se vad det blir. Vi ska ta oss dit också, blir förmodligen taxi.

Nu väntar vi på roomservice, espressomaskinen funkar inte, så det får de fixa! :)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar