fredag 9 september 2011

Äntligen Fredag!

Solen lyser och himlen är blå... helgen kan inte börja bättre! Jag har 100 saker att göra i helgen, och det mesta rör städa utomhus och inomhus, men det ska bli så skönt att vara hemma tycker jag. I dag är det ju ridning för Medea, och idag blir det bara hon och jag eftersom Tommy är hemma, så kan han och Astrea göra något annat.

Medea sov hela natten i natt utan att vakna en enda gång - så himla skönt. Astrea däremot sover fortfarande ganska så oroligt. Hon vakande i och för sig första gången för att hon var helt nerkissad, så det var ju inte så konstigt. Men sedan vaknade hon ett par gånger och tillslut gick jag in och lade mig bredvid henne istället, för att få något sånär hygglig nattvila.


Gravida behöver mycket sömn: Jo tjena, om man ändå fick sova om nätterna skulle jag var nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar