söndag 25 september 2011

Man är väl dum i huvudet

som inte går och lägger sig! Eller jo, gått och lagt mig har jag ju gjort, men dumt att ta med sig datorn. Sömn är ju hårdvaluta för mig, men kände att jag ville att lägga ett litet spår här efter helgen.

Baby Lo är vaken hon också :) Och snart är man ju igång igen med nattamningarna, så kanske den här tiden om ett par månader så sitter/ligger jag med en varm, mjuk, underbar liten bebis vid mitt bröst.... :) Hon är alltid vaken den här tiden innan jag går och lägger mig.

Iallafall, helgen... I går fick vi efterlängtat besök från Torshälla, familjen Carling och fyrbent var också med. Cilla, deras söta dotter har lärt sig gå och var så go och glad hela tiden. Medea tyckte det var kul att leka med henne, visa henne sina saker och lånade gärna ut dem till henne. Medans Astrea var avvaktande och lite avig till det mesta som rörde Cilla. Älsa började löpa precis i går, och hon var lite hård mot Rea, förmodligen lite PMS. :) Men det gick bra ändå.

Sedan så var jag på tjejmiddag till Brandbo på kvällen. Och hela kvällen fick en full tia av mig. Maten var så fantastiskt god och proffsigt gjord, det var en trerättersmiddag av högsta klass! Och hennes hus var så fint inrett i shabby chic, många levande ljus och överallt vackra saker att titta på. Det var ett hus fullt med kärlek och värme, precis som hos ägarinnan till huset.
Många intressanta samtalsämnen avverkades under kvällen och så klart lite oundvikligt skvaller. :) Det var ytterst ovilligt jag lämnade festen vid midnatt, men tröttheten tog över och jag hade ju en bit att åka i mörkret också.

Tusen tack för en underbar kväll alla inblandade!

I dag så hade jag sovmorgon, och sedan så tog jag med mig ungarna till Smedjebackens lekpark innan lunch. På eftermiddagen var det klädparty hos Jofi, House of Lola. Jättefina kläder både till barn och vuxna, gå gärna in på deras hemsida genom att klicka på namnet. Hade med mig Astrea som var överenergisk pga att hon inte sovit middag, men det gick bra ändå. Lisa, som var säljare, var supergullig och både Astrea och Annas tjej Tea var förtjusta i henne.

I morgon är det jobbet som kallar, resten är ett oskrivet blad.

Natti natti alla nattugglor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar