lördag 17 september 2011

Mot Stockholm! :)

Tro't om ni vill, men jag sitter högst upp på ett dubbeldäckartåg och äter frulle medans jag surfar! Är inte det coolt? :) Nu var det ju länge sen jag åkte tåg, så det kanske är vardagsmat för er, men inte för mig. Tåget var helt fullt där nere, och vi hade bara vanliga 2:a klassbiljetter. Men vi gick upp och satte oss här och fick uppgradera biljetterna till 1:a klass. Perfekt!

I morse kom pappa och Ann i god tid, och ungarna blev jätteglada. Medea visste ju precis vad som skulle hända, att vi skulle åka bort och de vara kvar med morfar o Ann. Men allt gick jättesmidig, inga ledsna miner alls när vi till sist åkte. Det var fullt ös hemma, och jag kan ju bara tänka mig vilka två som kommer somna ovaggade i kväll. Och då menar jag inte barnen... ;)

Jag är inte ett dugg orolig för våra prinsessor. Helt säkert! De kommer ha det så bra och tiden kommer gå jättefort.. Och eftersom jag känner mig trygg med det så är det inte jobbigt att åka hemifrån. Jag är inte orolig som sagt, men jag kommer SAKNA dem. Det gör jag redan. :)

När vi kommer till Stockholm ska vi försöka lämna in väskorna på hotellet, vi får tidigast checka in klockan 15. Sen ska vi göra stan! Gamla stan.

Förresten, tror ni inte att jag fick ögoninflammation i natt?? Joo! Det är ju typiskt. Supermegaförkyld, och röda ögon. Men det gör inte så mycket ändå, det är så roligt att komma iväg på lite äventyr med Mannen i mitt hjärta. <3

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar