söndag 18 september 2011

Hemma!! :)

Borta bra men hemma bäst! Att komma hem till nystädat rent hus och glada nöjda barn, det är LYX! Jag har gått runt här hemma och njutit hela kvällen, till och med tvättstugan har fått sig en omgång av bästa Ann. Jag är helt rörd.

Barnen har haft det så bra och jag tror inte de har saknat oss en sekund! Fast Medea sa att det var skönt att jag var hemma igen. Men hon vill hälsa på Ann redan i morgon igen! Haha!

Hämtade Älsapälsa hos Mari i kväll, och hon verkade också ha haft det kanonbra, hon verkade helt hemmastad där och efter att hon glatt hälsat på mig och Medea så lade hon sig på köksgolvet och verkade inte alls ha bråttom hem.

Jag lade Astrea i kväll, och hon somnade inom en halv minut efter att vi läst sagorna! Tommy lägger Medea just nu och jag sitter i soffan och kollar på Idol mellan raderna ;) Sen blir'e räkguckemackor framför tv:n!

I morrn är jag ledig eftersom dagis har planeringsdag. SKÖÖÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar