fredag 12 augusti 2011

Trött tröttare tröttaast

Haft en underbar dag hittills idag, två timmar jobb mellan 9 och 11 - helt i min stil. Hemma var det ju tomt, så när på min älsklingsman. Ungarna var på dagis och skulle hämtas kl 14. T tog ett ryck med veden, och jag klippte gräset. Sedan hämtade jag två glada, nöjda ungar, och de har varit helt underbara hela dagen. När de är såhär så kan man ha 15 stycken! :)

Men nu är jag trött. Borde dammsuga, men jag vette tusan var jag ska hitta energi till det. Bättre borsta hunden kanske. Och dammsuga i kväll eller i morgon. Eller bara sitta här på altan i solen, och se när Tommy arbetar och barnen leker familj i lekhuset....

Det sista lät ju mest lockande just nu. :)


2 kommentarer:

  1. Och jag ringde dig för att kolla om ni var sugna på nybakta kanelbullar till mellis. Skyll dig själv att du inte svarade :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Attans! :( Får ringa dig istället när jag har bakat! :)

    SvaraRadera