onsdag 10 augusti 2011

2 x Pippi Långstrump

sitter och klipper och tejpar. Snart kväller och det ska bli skönt att bara slänga sig på soffan och titta på "För tidigt född" på 5:an. Trots det jag varit med om med Benjamin är jag fortfarande totalt fascinerad över de små små hjältarna och livet på neo. Förmodligen för att det är en del av mig och en värld jag aldrig vill glömma.

Har haft en halv dags semester i dag, barnen skolas ju in på dagis denna vecka och T jobbar i dag och i morgon, så jag är alltså ledig i morgon med! :)

Är i v 24+0 idag, har alltså 16 veckor kvar till bf. (Beräknad förlossning) Det är knappt 4 månader! Bäbis Lo tar mer plats nu och det känns ordentligt när hon rumlar runt inne i magen. :)

2 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt när man tydligt känner av vad det lilla livet håller på med där inne! Fast ibland önskar jag att de lät bli att sparka mot lungor, ljumskar och andra ömtåliga ställen......hihi

    SvaraRadera
  2. Jaa verkligen mysigt! Man är liksom aldrig ensam... :)
    Hihi, ja de är välriktade ibland!
    Den där vassa smärtan i underlivet kan jag helt klart vara utan, men det kostar ju att ligga på topp. Hörde av T att du inte har det så lätt, kraftig foglossning? Låter inget vidare. Jag har hittills klarat mig, bara haft lite känningar när jag gått/stått eller på annat sätt varit i farten mycket. Kram! :)

    SvaraRadera