fredag 26 augusti 2011

God morgon :)



Min morgon har varit alldeles underbar och alla morgonbestyr gick som en dans. :)

Jag kan till och med sträcka mig så långt att den gick på rosor.


Glada barn, inget bråk eller gnäll, vi hade en mysig tidig morgon med frukost framför en Dorarulle.. När jag väckte Medea och berättade att Astrea åt frukost framför tv:n och frågade om hon också ville ha frukost där, så påminde hon mig om den gången för en vecka sedan då hon spillde ut ett helt glas juice på golvet där inne. Gullugen sa förlåt och jag kramade om henne och påminde henne om att det ju faktiskt varit en olycka. "Vi provar en gång till och ser om det går bättre denna gång".


6:20 var det på dagis, och det var inga problem att lämna dem där heller.

6:45 var jag på jobbet.

Det kommer bli en jättefin dag idag - och det är fredag.


<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar