tisdag 2 augusti 2011

Stranden får vänta idag, vi har annat att pyssla med ;)

Vi har nyss varit i Ludvika jag och mina två pippitjejer, jag skulle ha en bikini, och Medea en kamera.
Det blev ingen kamera. Ingen bikini till mig heller, men en till Meddis och en baddräkt till Astrea, en varsin pippi-målarbok och en liten pälsig hund som Astrea tappade bort i leksaksaffär nr 2, och en skattkista till Medea.

Nu har vi spagetti på spisen, blir rester från igår, köttfärssåsen blev faktiskt god tyckte både jag o ungarna inklusive Casper. :) Fast han är ju knappast nån unge direkt, 20 år som han är. Sen ska vi åka till Låjsse i Gruvan och titta på hennes kaninungar. Farligt, farligt ;) De är säkert sjukt söta!

Astrea tog sig en powernap i bilen på väg hem från Ludvika, och verkar nöjd med det. Så skönt, för det går bort så mycket tid när hon sover ett par timmar på dagen annars. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar