onsdag 24 augusti 2011

Åh, idag ska jag på MeandI-party! :)

Ska bli roligt att träffa lite folk och kolla lite kläder. Måste komma ihåg Jofis kakform och pengarna jag "tog ut" hos henne till pizza igår kväll. Vår lilla by har ingen bankomat, så efter 20.00 när Ica stänger så kan man inte ta ut pengar på närmare håll än Smedjebacken, en dryg mil därifrån. Och pizzerian tar inte kort... Men Jofi har service ;) Tack kära vän, så jag slapp åka! <3

Har sålt lägenheten idag också! Skönt med lite flyt igen, efter all körkortsdramatik... Vi fick bra betalt för den och är mycket nöjda, hade nog förväntat mindre. Köparna är lyckliga och det känns ju extra bra då.

Min äldsta dotter var lite ledsen på ögat i morse, så det ska bli riktigt skönt att snart få åka hem till familjen och mysa lite innan jag ska iväg igen :) Tommy har varit ledig idag, så de har "sluppit" gå till dagis. Men de älskar ju att vara där som tur är, så de kanske hellre hade sluppit att slippa, om man kan utrycka sig så. Hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar