tisdag 9 augusti 2011

Kvällens läggningsprocedur

Här kommer en kort rapportering.

Astrea: Jag skulle natta henne i kväll. Hon var inte alls så sugen på att sova, men allt som allt tog det ca en timme med sagoläsning. Helt ok. Hon var inte ledsen utan låg mest och sjöng och pratade med sig själv, eftersom jag var så tråkig där jag satt vid fotändan av henne säng.

Medea: Tog också ca en timme med sagoläsningen, hon blev ledsen när T klättrade ner från hennes säng och satte sig i fotöljen, men tiden hon var ledsen var halverad mot för igår. Och hon var inte heller helt hysterisk som igår. Mycket bra! :)

I morgon är jag ensam om nattningen, ska bli spännande.

På torsdag planerar vi att prova lämna rummet igen, iallafall för Astrea.

Nu ska JAG gå och lägga mig. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar