söndag 30 oktober 2011

Skrockfull?

Mina första inköp till Baby Lo är gjorda i dag! Det tar emot att handla innan bebisen är född, det är ju så mycket som kan gå på tok och att handla kläder till en bebis i magen är FÖR MIG detsamma som att utmana ödet. Men nu har jag iallafall gjort det och det känns bra och roligt.

Maxomorra har roliga kläder som jag gillar! Har inget av det märket förut, men hoppas på lika god kvalité som de är snygga!

Underbar rosa färg har dessa velourbyxor från samma märke!
I fell in love with this! Så fin och så inte-blek-och-neutral, som så många andra bebiskläder i små storlekar.... Går allt bra ska liten Lo åka hem från BB i den här och byxorna ovan, tänkte jag.

Nu väntar vi hungriga tre på en hungrig pappa som är i Smedjebacken och köper kinamat! Yummi!

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar