söndag 16 oktober 2011

Kväller

Snark! Tommy väckte mig kl 22:15. Hade somnat inne hos Medea.... Han hade somnat inne hos Astrea! :) Så det var den kvällen....

Det har varit en bra dag idag, lite seg i starten bara från min sida, vi kom inte ut förrän klockan tre i det fina vädret! Kände mig inte kapabel till någonting konstruktivt innan dess, som att göra barnen redo för lite utevistelse. Sen när vi kom ut och hade varit ute några minuter i lekparken i Fagersta så fick jag sån energi, och vi ville aldrig åka hem. Då vart jag irriterad på mig själv att vi inte utnyttjat denna underbara dag lite bättre. Men men, vi har haft det bra hemma också. Ungarna har ju inte heller haft bråttom ut, så det har nog inte gått någon nöd på dem.

I morgon är det måndag igen, och en vecka med lite spännande grejer på gång på jobbet. Och så ska våran Astrea på språkkoll på torsdag. Det gör de visst på 2,5-åringar här. Haha, de ska vara glada om de får en syl i vädret på den där kollen! :) Astrea är en som kan prata. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar