lördag 22 oktober 2011

Härliga helg!

Idag ska vi på kalas och fira goaste William som fyller sju år. Ska strax susa iväg o köpa present till prinsen, har liksom inte blivit tid till det i veckan. Men nu håller Astrea på att väcka pappan, och så fort han är på benen ska jag smyga iväg lite försiktigt med bilen eftersom vi fortfarande har sommardäck på och det förmodligen är halt ute.

Jag ÄLSKAR leksaksaffärer! Det är det bästa jag vet, att gå runt och titta på alla fina saker och planera inköp till våra små prinsessor. Och nu är ju en tid man verkligen FÅR göra sånt utan att man känner att man okynneshandlar, eftersom julen är nära och ännu närmare är ju Medeas födelsedag!

Hennes födelsedag ja.... Jag har ju tänkt att hon ska få ha sitt första kalas i år med kompisar. Problemet är ju bara att hon inte har några speciella kompisar som hon brukar leka med hemma. Och det är inte bara ett problem så här i födelsedagstider, utan hon saknar verkligen någon att leka med i hennes ålder. Hon har snöat in sig lite på sin bästa vän i Fagersta, men det verkar ju aldrig passa för dem att leka så i morse bestämde jag och Meddis att vi skulle skaffa oss nya polare här. Och på måndag ska jag fråga efter en telefonlista till hennes dagiskompisar. Och det tyckte Medea var jättebra! :)

Nä, nu måste jag skutta in i duschen, T verkar ha somnat om. Blir en härlig dag idag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar