måndag 24 oktober 2011

Det okända

Tittar på det okända på tv och tankarna vandrar iväg... Vad är det som gör att endel inte kommer över till andra sidan när man dör, till himlen alltså? Utan blir kvar i nåt ingenmansland som det verkar som... Huuga. Stackars själar... Som den lilla pojken i kvällens avsnitt, som förtvivlat letade efter sin mamma..... Usch. Hoppas Benjamin hittat till ljuset och till våra nära och kära som väntade på honom där. Men det tror jag.

I morgon vill Medea hälsa på sitt gamla dagis. Så jag ska ringa dit och höra om vi får komma förbi en sväng.

När jag åkte hem från jobbet idag, hade jag ett par riktiga onda förvärkar. De började i ryggen och höll i sig längre än någonsin förut. Har varit ganska tungt till och från på jobbet idag. Men dagen har gått fort och det har varit en bra och mysig dag. Nu ska jag bara köra in bilen i garaget, innan jag går och lägger mig. T sover i Etuna i natt, så jag får ligga och sova bredvid en av prinsessorna i natt - goa Medea. :)

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar