lördag 1 oktober 2011

En trött mamma är en tråkig mamma....


Tänkte skriva dålig, men det är ju att ta i. Men tråkig är jag, orkar inte leka, och matlagningen är ångestframkallande. Makaronvatten är på spisen. Tur vi fick riktigt god husmanskost till lunch hemma hos farmor och farfar. <3

Jag vet inte vad jag tänkte men jag stannade på ICA Maxi i E-tuna på väg hem och irrade runt där totalt nollställd. Kunde inte köpa nåt vettigt alls, gick det på 780 kr. Hm..... hur är det MÖJLIGT? Barnen fick varsin kassaparat som de leker med just nu. Har nog lite ångest över dessa 780 kr till ingenting. Hade kunnat köpa den där jättefina Me Too-overallen för de pengarna och ändå fått över till det jag eg skulle ha handlat.

Jag är så trött på att vara trött! Vill ha tillbaka energi och lust till att göra saker. Nu!
Nu är maten snart klar, iallafall makaronerna, kanske borde börja steka köttbullarna.... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar