onsdag 12 oktober 2011

Nu har jag gått 33 fulla veckor med Baby Lo i magen. Puh!

Alla, alla säger så här:
"Men nu har du en STOR mage"! "Kanske det är tvillingar"?

Men nu ser ni på den här fina bilden att hon faktiskt också har en humungus bebismage.

:)


Så min är nog inte så stor EGENTLIGEN. Bara att den ser stor ut på mig.


Men jag har absolut ingenting emot att man kommenterar min bebismage. Den är jag bara stolt och lycklig över. Så fortsätt glatt med det! :)


Fast ovanligt stor, det är den INTE.


*Ler*


Nu väger hon förresten ca 2 kg och är 44 cm lång.....

Och rörelserna är mjuka och behagliga - än så länge.


Minns med Astrea den vildbasen, hur ont det gjorde både upptill och nedtill när hon satte igång med sina gymnastikövningar. :) Så jag är tacksam för den här betydligt mildare behandlingen jag får från Baby Lo. :)


Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar