lördag 29 oktober 2011

Boar :)

I dag har jag städat mer eller mindre hela dagen, alltså inte HELA tiden men dagen har gått i städandets tecken. :) Kände mig så himla effektiv när jag duschade i morse, och tog med mig såpa och fönsterputs in i duschkabinen. Har tvättat upp hela tvättstugan och städat hela köket, dammsugit två gånger idag... Och känner att jag skulle vilja få upp gardiner i vardagsrummet. Ska nog ta mig en tur till Ludvika i morgon och köpa lite lampor o gardiner till vardagsrummet och fina mattor till ungarnas rum, såg de hade såna fina ryamattor typ på rusta i härliga färger!

Jag har haft sån energi i dag, och kanske det beror på de nya gravid-vitaminerna jag har börjat äta. De består av FYRA tabletter man ska ta varje dag, två är Omega 3 och en är mineral (jättestor!) och en är vitaminer. Sen så äter jag ju fortfarande järn varje dag också. Så nu kanske det gett resultat! :)

I går kväll var jag svullen om benen, ordentligt svullen. Och i morse tyckte jag också jag var det. Men nu har det gått ner igen som tur är, annars ska man vara lite vaksam på just det. Iallafall är jag det som haft havandeskapsförgiftning med både M och A. Det är klart man kan vara svullen även utan att det skulle vara ett tecken på just det, man ni vet hur det är.

Tommy är på ölfestival här i byn med sin svåger Robert. De är väl hemma halv ett, sen ska jag putsa på min gloria genom att skjutsa hem Robert. Blir en sen natt, men jag har sovmorgon i morgon så det är helt okej!

Glömt inte ställa om klockan i natt!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som boar :) Här är det faktist precis likadant. Men det är ju inte särskilt effektivt förstås. Det man hann med på en fm tar hela dan idag, hm.....Hoppas att du inte åker på en H-förgiftning, det vore tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Tack P för omtanken, jag tror det är lugnt än så länge. Mina värden har ju varit bra.
    Hahaha, vi fejar och putsar så det ryker ur skorstenarna!

    SvaraRadera