onsdag 20 januari 2010


I dag ska jag till barnmorskan och bli preventiv... Inga mer barn... Känns som ett bra beslut men ändå vemodigt. Aldrig mer få bära ett ofött barn i nio långa månader, så fyllda av förväntningar, spänning och magi.. Aldrig mer få upp ett varmt, nyfött litet knyte på mitt bröst. Aldrig mer amma...känna de små försiktigt krafsande händerna på mitt bröst. Snyft, det känns som en stor förlust! Vad löjlig jag är! Jag har ju två underbara barn och vill verkligen inte ha fler. *Ler* Men ändå........


4 kommentarer:

  1. Oj. Ett tufft beslut att ta va? Men antagligen helt rätt ändå. Det förenklar ju en del. ;)

    Kanske ska vi göra sällskap?

    SvaraRadera
  2. JAg vet precis hur det känns aldrig lätt att komma till detta beslut, rätt eller fel svårt. Den ända som vet är ju en själv kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jag vet också hur det känns. Velar fortfarande fram och tillbaka. Får se vad framtiden har att utvisa helt enkelt.

    SvaraRadera
  4. det är en jobbig insikt..snyft.... aldrig mer!!
    /Saskia

    SvaraRadera