lördag 30 januari 2010

Plötsligt händer det.....

... min käre sambo tar om av middagen, som JAG har lagat! Inte bara en gång, utan TRE gånger!! Har aldrig hänt tidigare att han ens tagit om en gång.... Gjorde tacopaj. =) Gjorde också en vanlig köttfärspaj till Meddisen, hon gillar inte tacokrydda. Hon gillar tydligen inte köttfärspaj heller. Eller så låg lördagsgodiset i magen och skramlade. *Ler*

Nu håller han och Casper på att röja inne i vårt kontor, som vi i morgon ska förvandla till vårt sovrum. Casper ska få rumstrera i rummet som är vårt sovrum idag och där ska vi också ha kontor, när Casper inte är här, typ 95 % av tiden. Och Astrea ska få Caspers gamla rum. Blir kanon!

Jag önskar jag vore född med en gnutta bättre ordningsinne.

Jag ska fylla en digital fotoram med massa bilder på barnen till Tommys mormor som precis fyllt år. Vi ska till Eskilstuna i morgon och fira henne.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar