måndag 25 januari 2010

En farlig upptäckt ;-)

Jag har upptäckt att min laptop är bärbar. Man kan flytta den till en bekvämare plats som till exempel soffan. *Ler*
Så nu sitter jag just i soffan och kikar på "Annorlunda familjer" och njuter av min härliga tvkväll. Det är bara på måndagar jag verkligen vill titta på tv, och hela kvällen är så gott som spikad.

Jag skulle nog vilja ha fler barn..... någon gång. Inte just nu men inom en ganska snar framtid. Man blir ju inte yngre. Inte tio.... men ett par till skulle jag visst kunna tänka mig.
Knäppt va? :)

1 kommentar:

  1. Inte alls konstigt. Jag känner precis som du. Skulle nog kunna tänka mig 1 till barn, men velar fram och tillbaka. Inte just nu, men också inom snar framtid. Tror aldrig det där suget försvinner... jo när man är 50 kanske det har försvunnit.

    SvaraRadera