söndag 31 januari 2010

Däästäbt

Jag har råkat ut för en riktig rävförkylning, och känner mig lite sådär under isen. Skulle behöva ta mig en rejäl whisky, och det hade jag gjort om det inte varit så jädrans äckligt! Kan inte med lukten ens en gång. Uschiia mej! Undrar om Baileys har samma effekt..? Ska prova!

Vi har varit hemma hos Ingalisa och fikat idag, och det blev såklart sent innan vi kom iväg och sent innan vi kom hem, vi åkte därifrån vid 18-tiden och var hemma efter sju, vilket är normalt sett barnens läggtid. Medea hade ju inte ätit middag än, och Astrea, som förövrigt sov hela vägen hem, ville ju ha sin gröt. Så klockan var över åtta innan de kom i säng. Konstigt nog somnade Astrea lätt även fast hon sovit i bilen, det brukar hon inte göra.

Kära blogg, nu måste jag sluta för ikväll, maten står på bordet och den vuxna delen av familjen väntar... *Ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar