måndag 4 januari 2010

Ledig måndag

Astrea sover, Tommy står vid spisen, Medea är i sitt rum och lyssnar på musik.... Vi har varit och fikat hos min arbetskompis Lena idag på förmiddagen. Äntligen blev det av, och äntligen fick jag se deras fina hus i verkligheten! Ja, huset var jättefint och utsikten över sjön var häpnansväckande vacker med all snö och klarblå himmel. Medea gillade Lenas hus hon med, med alla ytor att springa på och den lilla trappan ner till vardagsrummet.
Jag blev förtjust i ett par fårskinnsklädda ljusstakar som stod på matbordet, och det visade sig vara dottern Rebecca som gjort dem.

Nu ska jag passa på att kratta gångarna här hemma innan Astrea vaknar, T ska hämta Casper och Jennie i Eskilstuna.

Kram!

5 kommentarer:

  1. Hejsan! Har ni gift er än?
    Hur gick det? Är jätte nyfiken.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken mamma är du nu igen..? Kram!

    SvaraRadera
  3. En liten hemlis. :-) En mamma från Fag iaf som brukar läsa din blogg. Väldigt bra tycker jag.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Ååå spännande! Tack, roligt att du tycker det. =)
    Bröllopet är uppskjutet till obestämt datum. Kom lite tok emellan nu som gjorde att vi fattade det lite dramatiska beslutet att skjuta upp.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Nej, men vad tråkigt att bröllopet är uppskjutet!! :-(
    Verkligen trist. Blir det i av i år då tror ni?
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera