onsdag 13 januari 2010

Aj aj aj vad har hänt??? Mitt nyttiga, sunda leverne har totalt raserat! Jag äter kakor på jobbet och småäter godis hemma, nu är det dax och skärpa till sig! Jag som trodde det skulle vara enklare att hålla sunda vanor när man jobbar, jo tjena....

Pappa var här idag och åt vofflor med oss, bäst att passa på att stjäla lite tid med honom nu innan han åker till Florida och är borta två och en halv månad. Medea lär väl fundera över varför han helt plötsligt är borta så länge. Hon frågade efter Ann idag, och jag sa att hon var i Flordia och väntade på morfar.

Annars är det rätt tomt i huvudet i kväll. Har inte så mycket att komma med om jag säger så. Tur man inte får betalt för att leverera blogginlägg!

Ha en skön kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar