onsdag 27 januari 2010

Insikt

Alltså, jag har det så jävla bra! Varför ägna en sekund åt att fundera på om jag kunde ha det bättre? Nää, nu får det vara slutältat!

Jag har en underbar karl, mitt livs kärlek faktiskt. Har aldrig älskat en man så djupt och innerligt som jag gör min. Ok, ingen är perfekt, och jag är inte ens säker på att han är perfekt för mig. Men kärlek är inte alla förunnat och ska inte tas för given.
Kan jag leva ihop med honom?
Jag kan inte leva utan honom. Jag VILL inte leva utan honom. Jag TÄNKER inte leva utan honom.

Jag har en underbar familj, inte heller att tas för givet.

Vi har fin lägenhet, underbar hund (hårar lite mycket tidvis dock... :)) och är friska och pigga.
Jag har jobb..... T har jobb.... Meddis älskar sitt dagis.

Fantastiska föräldrar och svärföräldrar.... *Ler*

Ok, jag jublar inte av lycka varje morgon jag måste åka till jobbet en hel lång dag. MEN jag trivs och känner mig iallafall tidvis uppskattad och omtyckt där.

Så nu ska jag snart krypa ner under täcket bredvid min lilla, varma, mjuka bäbis och tänka en tacksam tanke innan jag somnar in. Världen är inte så hemsk!

1 kommentar:

  1. Du är så klok som kommit till insikt om de viktigaste sakerna i livet. Och du är så väl förunnad att ha din underbara familj!
    Kram!

    SvaraRadera