måndag 11 januari 2010

Whishful thinking

Jag känner en som önskade sig nya fälgar till sin hästtransport i 40-årspresent. Det är coolt! När jag fyller 40, om fyra år, har jag ingen aaaning om vad jag ska önska mig. Måste skaffa mig ett intresse, eller iallafall några mål i livet. T ex... låt säga att jag har ett mål att ge ut en bok. Bara som exempel. Då har jag helt plötsligt en jättebra grej att önska mig! En Mac Book Air... Kanske inte lika coolt som att önska sig fälgar, men en bra och användbar grej att ha överst på önskelistan.

I dag har jag ett ord överst på min önskelista. Sinnesro.

3 kommentarer:

  1. Hej va roligt att se att du har en blogg. :) SÅ nu börjar jag följa den jag med ;)

    Ha det bäst....och fälgar.......har aldrig fattat grejjen riktigt, men din kommande present lät ju spännande. Och likaså att du vill ge ut en bok. Blir lite avis på folk med ambitioner och mål.

    Håller tummarna att dom förverkligas.
    :)
    Kram //Anneli

    SvaraRadera
  2. Haha, vill och vill... Kan se mig själv i en takvåning på Manhattan, smuttandes kaffelatte hela dagarna tillsammans med min laptop. När barnen flugit ut och jag fått långt, grått hår... *ler* KRAM

    SvaraRadera
  3. Det är ju så länge kvar till 40-årsdan så du hinner nog komma på nåt att önska dig coz.
    Jag vill i alla fall ha en vecka i New York till 40-årspresent :) Gärna på nåt flådigt hotell - typ Waldorf Astoria... Ha ha ha. Du kan önska dig samma så åker vi ihop, som på gamla goda tiden.
    "Can I fit this???"
    Kramar <3

    SvaraRadera