måndag 1 februari 2010

Äntligen kväll

Japp, i kväll är det skönt att det nu är kväll och barnen ligger och sover. Dunderförkylningen håller i sig och jag har varit hemma idag. Fast det kan vara mindre intensivt att vara på jobbet än hemma... Men idag kände jag att jag inte kunde tänka många rena tankar i följd, och så är det inte särskillt snällt att sitta i mitt tillstånd på jobbet bland mina arbetskompisar och sprida baciller. Så jag svalde min stolthet - HATAR stanna hemma från jobbet - och called sick. Me. Called me sick. Äsch, ni fattar.

Kollar på Annorlunda familjer, är sååå fascinerad och så imponerad. HUR FIXAR MAN VARDAGEN??

Undrar om Astrea håller på att få tänder... Hon har varit oförklarigt missnöjd av och an hela dagen idag, och nu sover hon väldigt oroligt. Har vaknat ett par gånger redan och skrikit hjärtskärande mer eller mindre i sömnen. Stackarn. Men hoppas på tänder hellre än nåt annat ont, de kommer ju iallafall förr eller senare.

Var med och gjorde bort mig i radio dalarna i morse som sagt. Länkar här till lilla intervjun...
Spola fram till 22 minuter så ska ni få höra! *Ler*

http://www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id=2182434&BroadcastDate=&IsBlock=1

Nu blir det "Unit", den bästa serien nu! Nerladdad såklart.
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar