onsdag 24 februari 2010

Fortfarande svårt att få fram något positivt, och jag känner inte för att sprida mer negativitet runt omkring mig.
Saknar mina barn i skrivande stund. Undrar hur just jag kunde få sådana fina ungar!
Läste förresten igår om Sanna Lundell, hur hon i sin blogg varit tvungen att stänga av kommentarfunktionen eftersom hon fått sådana fula kommentarer. Droppen var när någon elaking givit sig på hennes barn och bl a skrivit att hennes lilla bäbis Lo såg ut som en ful utomjording. Usch så elakt!!! Blev så illa berörd och mådde dåligt över det hela dagen igår. Hur kan någon skriva så elakt till en mamma om hennes unge??? Stackars Sanna, tänker mig själv i hennes situation, hur jag hade reagerat om någon skrivit så om Astrea. :( :(

Annars så snorar jag vidare och hoppas på förbättring snart.
Kram!

4 kommentarer:

  1. Dom är ju så fina för att dom har en sån fin mamma :) Krya på dig Coz!

    SvaraRadera
  2. Hm....
    Kära kosin, tack för dina snälla ord! Kram

    SvaraRadera
  3. Maria börja tänk positivt så går det lättare.
    Snart kommer VÅREN med storm steg.
    Kramar från oss SAKNAR er

    SvaraRadera
  4. Ann, ja du har rätt. Jag som brukar vara positivitet personfierad! :)
    Solen har skinit hela dagen idag och faktiskt fått mig på bättre humör. Det är så lätt att hamna i en nedåtgående sprial, man får passa sig!
    SAKNAR ER! <3

    SvaraRadera