tisdag 23 februari 2010

Klagovisa

Åh, jag orkar inte med detta med bloggandet idag.... Är inne i en stark formsvacka känner jag, och det är inte konstigt med tanke på all kraft det tar för kroppen att bestrida förkylning på förkylning. Jag är så leds på att må dåligt, och jag kan bara ana hur det känns för di små som varit än mer drabbade än en annan denna vinter. Denna långa vinter.

Men jag ska försöka se positivt på allt elände och inte glömma bort att jag trots allt har det så bra. Det är svårt att göra det när man är tvingad att jobba för att få ekonomin att gå runt, trots att jag egentligen borde stannat hemma idag. Har ju varit hemma från jobbet vid två tillfällen redan denna månad pga sjukdom och missfallet, så det skulle inte göra gott för plånboken att lyda kroppen och stanna under täcket.

Nu tänket jag avsluta detta klagoinlägg med nåt finurligt, roligt.... Men jag får börja nästa inlägg i den stilen istället! :) KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar