tisdag 9 februari 2010

Vik hädan förkylningselände!

Jag är så trött, hängig, rödögd, snorig, ont i halsen, orkeslös... Vad gör jag på jobbet egentligen? Borde vara hemma idag, men så är man snål och tänker på de tre dagarna förra veckan man var hemma och sjuk. Jag som aldrig brukar vara sjuk!
Medea är också riktigt hängig. Hon vaknade flera gånger under kvällen igår och var så ledsen och hade ont i halsen och hosta. Vi tog upp henne till soffan där vi satt och tittade på "The Unit" - världens bästaste serie nu, och hon somnade på Tommy. Snuttan...... :(

Nu ska jag iallafall ta mig i kragen och försöka klara mig igenom denna dagen.

Kram

2 kommentarer:

  1. Viktigt att inte dela handdukar

    SvaraRadera
  2. Inte alls bra att jobba och slita med envis förkylning. Hem och vila med dig!

    Kramar.

    SvaraRadera