onsdag 24 februari 2010

Nu är det dags att börja jogga eller nåt! För hur ska jag annars kunna visa mig på en badstrand i sommar? Såklart så har jag ju perfekta täckmantlar, när man har barn så är det ju barnen alla tittar på och inte tråkmamman heller! *Ler* Men ändå, borde göra nåt åt min växande kroppshydda innan det är försent!

Ja, som den där gången på Domus.... kassörskan tittade undrande på mig när jag hade köpt några burkar barnmat till Medea som då var bäbis.
"Jaha du laddar upp med mat. När är det dags?" undrade hon och tittade på min mage!!
"Ähum... jo nä vadå? Alltså nää, hon har ju redan kommit..."
Pinsam tystnad.

Fast å andra sidan så hände ju något helt tvärtom efter att jag fått Astrea! Hihi! En annan mamma på Medeas dagis såg mig med Astrea för första gången.
"Nä men oj! Är det verkligen din? Jag visste inte ens att du var gravid! "

Så kan det va!

Kanske borde börja åka längdskidor.... Säg den längdskidåkerska som inte har en killer-kropp i OS! Nähäpp, för de finns inte! :) Men säg en avdankad gammal trebarnsmor (om man nu får räkna änglabarn) med killer-kropp. Jo, ok de finns, men inte så speciellt vanliga...

Nu: knoppa. Natti natti

2 kommentarer:

  1. Äh, cut the crap coz! Men vi skulle kunna ta långpromenader tillsammans igen. Typ två gånger i veckan. Like good old days :) Okej, vi behöver ju inte smyga runt folks hus och så, men du fattar...

    SvaraRadera
  2. HAHAHA!
    Jag fattar... :) Gärna, det hade varit hur mysigt som helst! Typ en gång i Söderbärke och en gång i Fagersta i veckan. :)
    Happy Friday Coz!

    SvaraRadera