fredag 26 februari 2010

Hej då macken, ses på måndag!

En arbetsvecka går mot sitt slut, och jag ska plocka undan lite på mitt skrivbord, och väga ut en bil innan jag åker hem.
Hemma ska jag och barnen gå ut och åka pulka och gräva lite i snön, medan T ska till Eskilstuna, hämta Casper och leverera en dator till sin pappa.
Sen - fredagsmys, hoppas pojkarna hinner hem, annars blir det girls night exclusive.... :)
Inte det sämsta!

Helgen ser jag fram emot som vanligt, då jag kan vara med ungarna hur mycket jag vill!!
Värdelöst om veckorn ju när man bara ses 2,5-3 timmar.

Hej då macken!

2 kommentarer:

  1. Hmm, girls night exclusive låter som nåt helt annat...
    Kram Coz

    SvaraRadera
  2. Eeh... menar du vad jag tror du menar? Hahaha! Ja de var då inte så jag menade! :) Hihihi!
    Men det hade ju varit lite crazy, om det hade varit så jag menade alltså. Hehe! KRAM!

    SvaraRadera