lördag 20 februari 2010

Skilda åsikter

råder här hemma när det gäller påklädning.
Jag vill gärna ha strumpor, byxor, långärmad tröja på barnen inomhus på vintern. Kortärmat går bra en stund, men då åker en kofta eller långärmat på efter ett tag.
T tycker att det är på tok för varmt med kofta eller sweatshirtsjacka på inomhus, och hånar mig gärna för det. :)

Annars så händer ingenting här, det har varit en lugn och skön lördag, och än sålänge har jag sluppit vistas utomhus. För det vill man inte i 12 minusgrader, snålblåst och stickande snöfall. Min gode trolovade har gjort alla ärenden utomhus idag, handlat och gått ut med hunden... Jag har istället donat lite inomhus med tvätt, disk och lek med barnen.

Astrea är på väg och bli förkyld hon med :( Jag känner mig också lite hängig och det har T också gjort sen nån dag tillbaka.
Men ikväll ska vi mysa framför tv:n med lite god mat och Melodifestivalen - det ser jag fram emot! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar