fredag 26 februari 2010

Hoppande grodan

Ååå min blogg är så trög! Den fattar ju inte att den ska UPPDATERA när någon i min blogglista uppdaterat sin blogg. Alltså, ibland gör den det så duktigt, men nu på sista tiden har den blivit lat och bekväm och struntar helt enkelt i det!
Om du hör mig Bloggen, så - SKÄRPNING!!!

Jag är också trög.

Medea snappade upp en mindre lämplig kommentar idag. Fuck off. Jag sa det ju som på skämt åt T, som en respons på hans skämt till mig, som säkert grundade sig i ett påhopp från mig. :) Hursomhelst, så hade Medea radarn på, ni vet radarn som skiljer ord och fraser som är helt ok mot ord och fraser som inte är så ok. Och naturligtvis fastnade min groda i hennes radar.

"Fuck off" sa hon och log sekunden efter jag hade sagt det. Hon sade det tillochmed med klockren attityd! :)

Jag vet att jag inte borde tycka det var det minsta roligt, men det VAR det och det var ju MITT fel, så vad kan man säga.

"Mamma sa fel, det blev bara tok." Som om hon gick på den.... Speciellt efter att ha kollat in reaktionerna hos Casper och Tommy.

"Fuck off" sa hon igen.

Hon upprepade sig några gånger efter varandra, och för varje gång hon sa det så blev det inte riktigt samma ord. Så tillslut så hade det mist sin innebörd. SKÖNT!




1 kommentar: