lördag 26 november 2011

Sov lilla ängel o sov bort din förbenade förkylning

Sitter under Medeas säng vid hennes skrivbord, och lyssnar på Pippi på rymmen. Hon är riktigt förkyld med feber, huvudvärk, snuva och hosta. Hoppas hon känner sig piggare i morgon, inte för att vi har några planer men ändå.

Meddis verkar inte så sugen på att somna.... inte helt ovanligt.

Jag mår fortfarande bra förutom att jag har det mycket mer obekvämt än bara för en vecka sen. Lite mer lättirriterad och har lite mer ont. Sover lite sämre och är lite sämre på att vara vaken... :) Lite sämre på det mesta faktiskt. Men tycker ändå jag är ganska bra på att vara gravid! :)

Något som inte ens min mor kan ha en aning om, eftersom jag inte hört av henne sen i somras.

Nä nu får hon somna snart, denna pippisaga var inte bra. Liksom ljud taget direkt ur filmen. Suck!

2 kommentarer:

  1. Men hu då. Jag kan vara både dim syster och mor om du vill! JAG vet att du är bra på många saker. Puss M

    SvaraRadera