söndag 6 november 2011

Jag ska snart gå och lägga mig.....

Ska bara.... Alltså, jag HAR ju redan sovit ett par timmar med barnen när jag nattade dem, och nu har jag varit uppe i en timme.
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu när jag ska sova... Astrea är lite småvarm och har vaknat ett par gånger redan, snuvig och förkyld. Hon kommer inte sova hela natten direkt. Och Medea ligger i min säng fortfarande, blir trångt att sova där alla tre en hel natt, eftersom jag räknas som minst två personer... ;)
Och i morgon, är det schysst att lämna dem på dagis? Även om nu inte Astrea har feber, utan är på gränsen, vad gör man? Allmäntillstånd. Jo jag vet, men kl sex på morgonen är allmäntillståndet ofta inte pigg som en nötkärna... speciellt inte med förkylning i kroppen.

Medea har hostat och snorat hela dagen... Jaja, jag får se i morgon om det blir vab eller jobb. Hoppas på jobb. Vab ÄR inte roligt. Och barnen vill till dagis. Men är man sjuk så är man ju.

Nu ska jag knoppa! Natti natti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar