söndag 6 november 2011

En söndag

Maten är snart färdig, korvstroganoff med ris. Tommy är på jobbet, och barnen är överallt. :)
Vi var till Eskilstuna idag och åt lunch, supergott var det. Som alltid.
Jag är trött. Säkert därför jag har varit på uruselt humör halva dagen. Hoppas det blir en tidig kväll. Och en lugn natt. Men det tvivlar jag på eftersom Medea har sådan jobbig hosta. Skulle behöva sova ordentligt känner jag. Haha! Usch känner mig inte som en god mor idag. Mer oengagerad och disträ mor. Vill inte vara en sådan mamma!

Undrar om knarkande och alkoholist-mammor känner samma sak? "Vill inte vara en sådan mamma" Är man en bättre mamma för att man känner så? Man vet att man kan bättre liksom. Usch nej, det går ju inte att jämföra, men det är en intressant tanke.

Nu ska vi iallafall äta. Är glad att jag inte knarkar eller har alkoholproblem. Eller missbruksproblem överhuvudtaget. Eller är deprimerad. (Kanske jag är det emellanåt) Eller utbränd. Eller sjuk överhuvudtaget. Fy vilket dåligt samvete hade jag inte haft DÅ????

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar