torsdag 10 november 2011

Kvällstugg

Sådärja, nu har jag förberett köket (städat) ifall att det blir en tur till BB inatt.... Inte för att jag tror det, men bäst att vara på den säkra sidan. Skulle behöva dammsuga med, men det får jag ta lite snabbt innan jag åker i så fall. :) Orkar inte nu.
Baby Lo visar inga tecken på tidig ankomst, så jag kan nog vara lugn.

Vi var till Paradiset i eftermiddag och lekte jag och barnen, och vi hade det så trevligt och roligt att vi knappt ville åka hem! :) Medea och deras nästan jämngamla son Adde lekte så bra, och deras Hanna var nog med på ett hörn hon med. Astrea höll sig lite på sin kant för det mesta, men hade inte mindre roligt för det. :) Hon är nog lite för liten för att riktigt förstå det roliga med att leka MED en kompis. Men det kommer hon nog snart på... :)

Medea och Astrea var på riktigt bra humör även hemma sen, nästan inget bråk alls faktiskt. Tommy jobbar och sover borta i kväll, men det kändes inte alls jobbigt att inte vara två i kväll. Får se vad jag säger i morgon bitti efter natten.... ;)

Måste lägga mig tidigt i kväll, i morgon blir en dag då man tjänar på att vara hyfsad utvilad och pigg. Astrea ska till ögonmottagningen i Falun, och jag har såklart Medea med mig också. Har ingen aning om vart jag ska egentligen, hittar till akuten, så det är ju en bra början hoppas jag. Men det går nog bra! Är ledig från jobbet i morgon bara för det vilket inte är helt fel. :)

Natti natti.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar