lördag 5 november 2011

Är så sjukt trött.

Har hållit igång hela dagen och nu sitter jag för första gången, förutom i bilen då såklart. Klockan är tio i fem.... Ja jag får ju skylla mig själv, nu när jag har ont överallt typ. :( Det ÄR tungt emellan åt nu, även om jag för det mesta tycker att det går så himla bra och lätt. Och det är väl tur det! Det hade inte FUNKAT att må dåligt och inte kunnat göra något, inte när man har två yrväder hemma och en man som jobbar som min gör.

Medea har varit på kalas idag! Hos söta Maja. Och medan hon var där så var jag och Astrea till kyrkogården fixade vid Benjamins grav. Nåt som slog mig var att det är November och fortfarande knott ute! Är inte det konstigt eller iallafall ovanligt? Sen åkte vi till lekparken och lekte där tills det var dags att hämta Medea igen.

Nä nu orkar jag inte skriva mer..... Hörs i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar