torsdag 10 november 2011

I går kväll....

... åkte jag hem till Jofi och hade en riktig myskväll! Hon hade bakat grahamscones och de var supergoda med Philadelphiaost på.... Mums, glömde ta receptet, men jag vet ju var hon bor. ;)

Vi satt och pratade om bla ofrivillig barnlöshet, surrogatmödraskap, gayföräldrar osv.... och mycket mer. Så skönt att bara prata på om allt möjligt. Vi tittade på hennes bilder från USA, och man kunde nästan känna saltsmaken av Atlanten och doften av strand - längtan dit blev stor om jag säger så! Hon hade köpt supersnygga och lika sköna Uggs, som inte ser ut som Uggs alls utan mer som ett par stövlar i typ "Londonfärg" som det heter när det gäller ridgrejer iallafall. De hade som en stickad mudd upptill och kilklack. Vill ha!!

I dag slutar jag vid lunch och efter att jag har hämtat ungarna på dagis ska vi åka hem till Saskia! Ska bli roligt tycker jag och Medea sken upp som en sol när jag påminde henne innan jag åkte hemifrån i morse, vad vi skulle göra idag. :)

Nu: Jobba! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar