måndag 21 november 2011

Måndag kväll

I kväll är en kväll jag känner att bebisen kan komma närsomhelst, i natt, i morgon, om en vecka, om två veckor.... Men i kväll känner jag att jag borde ha en bb-väska packad, så det ska jag nog göra innan jag går och lägger mig. Eller så imorgon. Har haft mycket förverkar i kväll, och de känns som att de håller i sig längre än vad de gjort tidigare.

Var till barnmorskan i dag, och allt var normalt, blodtrycket var lite högre än det varit tidigare, men urinprovet visade inget protein och det är bra. Vill inte ha några tecken på havandeskapsförgiftning! Denna gång ska allt vara normalt, från första verk till att bebis kommer ut. :)

Har inte så mycket att tillägga nu ikväll, känner mig ganska tom i hjärnan. Ska se ett avsnitt av en idiot på resa.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar