fredag 4 november 2011

Kväll


Nina och Tara <3

Fredag och är det inte alla helgonasafton i dag? Hade planerat åka till Benjamins grav idag och fixa lite fint till honom, men det sket sig kan man säga. Fast å andra sidan så är det en ny dag i morgon. I dag har vi haft fullt upp, MYCKET att göra på jobbet, jobbade lite längre än jag tänkt, vilket gjorde att jag inte hann hämta barnen i tid, vilket i sin tur gjorde att vi inte hann åka till kyrkogården innan vi åkte hem till Maja eftersom vi redan var försenade dit.... Maja går på Medeas gamla dagis, och en dag fick jag ett meddelande från hennes mamma att Maja ville leka med Medea.

Maja och hennes mamma o lillasyster var jättegoa, och tjejerna lekte i ett par timmar, och Medea var så trött på vägen hem att hon somnade i bilen... Stackarn är nog inte riktigt helt hundra pigg o kry. Hoppas hon inte blir sjuk i morgon, då hon ska på kalas hos Maja.

En finfin avslutning på dagen var ett telefonsamtal från min bästa Nina. Underbara, galna, fina Nina som alltid gör mig så in helvete GLAD. Skulle så gärna vilja åka ner till Flensburg i Tyskland och hälsa på en helg.... Får se om det blir av nån gång.

Barnen sover och jag är home alone, T jobbar och kommer hem i morgon. Nu ska jag kolla klart på idol.

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar