tisdag 15 november 2011

Äntligen!

Nu har jag äntligen hittat en fleeceoverall och det blev en MOLO,
Tommy fick välja mellan tre färger. Sen tog han över min dator och fyllde varukorgen med några till grejer så vi skulle komma upp i gratis frakt. :)

Nu kan jag äntligen släppa detta overallproblem, och T kan äntligen slippa höra mitt overalltugg.... ;)

Nu är det kväller och jag är trötter, har varit en rolig eftermiddag med lite lek och våfflor hos fina Saskia med hennes goa småtroll, sen simhallen och simskola för Medea. Astrea var inte med till Fagersta alls, hon var hemma och hade myseftermiddag med sin pappa.

Lo har vaknat till liv och visat att hon också minsann kan vara vild! Hela dagen har hon tumlat runt och möblerat om inne i sitt krypin. Hon har hållit sig ganska lugn den senaste tiden pga platsbrist förmodligen, men inte idag. Hon kanske letar efter en alternativ utväg, är ganska glad att hon inte har bissingar än så hon inte kan börja gnaga sig ut genom magen. ;) Haha!

Fick en tid för såndära cellprovstagning modell mindre kul den 1:a dec. Först tänkte jag såklart avboka den, men så tänkte jag att har hon inte kommit då så kanske en sån grej kan sätta igång förlossningen! :) Så jag kanske går den här gången.....

Nu är magen STOR. Men jag hänger i och mår förvånansvärt bra, är pigg och har inte ont direkt heller någonstans. Perfekt! Fast å andra sidan är det ganska tråkigt samtidigt. ;)

Nattinatti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar